Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΒΙΝΤΕΟ
Because ‘lights, camera’ and ‘action’ speaks louder than words
Το BizTube αποτελεί ένα πακέτο υπηρεσιών παραγωγής και δημιουργίας εταιρικών βίντεο το οποίο έχει αναπτύξει η Honeybee Audiovisual.
Στη BizTube by HoneyBee Audiovisual δημιουργούμε συναρπαστικά, υψηλής ποιότητας εταιρικά βίντεο, με μια καλλιτεχνική «ματιά», η οποία όμως είναι προσαρμοσμένη στη στρατηγική marketing του πελάτη μας. Η δημιουργία εταιρικού βίντεο είναι για μας τέχνη. Στόχος μας είναι τα βίντεο που παράγουμε να «μιλούν» στην καρδιά του θεατή, να τον εμπνέουν, και να διηγούνται την ιστορία της εκάστοτε επιχείρησης.
Συγκεκριμένα, παρουσιάζουμε την ταυτότητα, το αντικείμενο, τη δραστηριότητα και το όραμα της επιχείρησής σας με τον πιο ελκυστικό και ολοκληρωμένο τρόπο, ώστε να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον του θεατή από τα πρώτα δευτερόλεπτα.
Στο πλαίσιο αυτό έχουμε δημιουργήσει 8 πακέτα εταιρικών βίντεο, τα οποία ανταποκρίνονται σε όλους τους στόχους μάρκετινγκ που έχετε θέσει, σε διαφορετικές ανάγκες και περιστάσεις. Δημιουργούμε εταιρικά βίντεο για προβολή συνολικά της επιχείρησης, αλλά και ειδικότερα συγκεκριμένων προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και για προβολή των δραστηριοτήτων της όπως για παράδειγμα τη συμμετοχή της σε εκθέσεις , συνέδρια ή άλλου είδους events. Παράλληλα, στα πακέτα μας περιλαμβάνονται εταιρικά βίντεο με εκπαιδευτικό περιεχόμενο ή περιεχόμενο “how to”, όπως και testimonial βίντεο, όπου οι ευχαριστημένοι πελάτες σας μιλούν με ενθουσιασμό για το προϊόν σας ή την υπηρεσία σας.
Δημιουργία εταιρικού βίντεο: το ισχυρό όπλο του μάρκετινγκ
Η είσοδος του βίντεο έχει αλλάξει τελευταία τα δεδομένα του marketing και στην ουσία αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά όπλα του. Πλέον το βίντεο αποτελεί το 69% της κίνησης του internet που αφορά σε καταναλωτές. Απευθύνεται με μεγαλύτερη επιτυχία στο συναίσθημα, είναι εύπεπτο και διασκεδαστικό. Συνεπώς, στην εποχή της πληροφορίας, είναι ζωτικής σημασίας -τόσο για μικρές όσο και για μεγάλες επιχειρήσεις- να προσφέρουν εύπεπτο περιεχόμενο. Σύμφωνα με αναλυτές της Forrester, αν μια εικόνα αξίζει όσο 1.000 λέξεις, ένα βίντεο ενός λεπτού αξίζει όσο 1,8 εκατ. λέξεις.
Επίσης, σύμφωνα με έρευνα της Axonn Research επτά στους δέκα καταναλωτές διαμορφώνουν πιο θετική άποψη για κάποιο brand εάν έχουν παρακολουθήσει νωρίτερα ένα ενδιαφέρον εταιρικό βίντεο.
Κατά συνέπεια η δημιουργία εταιρικού βίντεο για μια επιχείρηση είναι σήμερα μονόδρομος.
|